כל אדם מבוגר שתמיד היו לו בעיות שיניים זוכר את הימים שבהם היינו מגיעים אל רופא השיניים והוא היה מתקין לנו כתר מתכתי. לעיתים זה היה נועד להחליף שן חסרה ולעיתים מטרת הכתר הייתה להגן על שן, או חלק ממנה, שעדיין קיימת.

בעיה העיקרית עם הכתרים המתכתיים הייתה חוסר האסתטיקה שלהם שכן כבר בחיוך הראשון ניתן היה לראות שלא מדובר על שן ממש. כל הגורמים האלה הביאו את המומחים בתחום לנסות ולפתח כתרים שלא מכילים בכלל מתכות, כתרים שיהיו חזקים, עמידים ויפים מבחינת האסתטיקה.

כיום קיימים לא מעט סוגים של כתרים כאלה אשר עשויים מחרסינה ולכן, אם גם אתם זקוקים לכתר, אין טעם לדחות את העניין.

כתרי זירקוניה

השימוש בכתרי זירקוניה הולך ונהייה מקובל יותר ויותר כאשר רוצים ליצור תחליף מלאכותי לשן. במקרים שבהם יש צורך לשקם את הפה ולא רוצים להזיק לביטחונו האישי של המטופל הבחירה תמיד תהייה כתרי זירקוניה, וזאת משום שהם דומים לשיניים המקוריות שלנו.

נושא האסתטיקה תופס מקום חשוב יותר ויותר בעולם רפואת השיניים ולכן ניתן לראות שלא מעט רופאים מציעים את פתרון הכתרים ללא מתכת למטופלים שלהם. במקרה של כתרי זירקוניה מדובר על חומר מיוחד שדומה ליהלום טבעי.

משמעות הדברים היא שהחומר הזה משלב בתוכו חוזק ויופי, דבר שהופך אותו למושלם עבור החלפת שיניים שנשרו מסיבות כאלה ואחרות.

מחירי הטיפולים

אין ספק שככל שרמת רפואת השיניים עולה וככל שהאסתטיקה הופכת להיות חשובה יותר, כך גם מחירי הטיפולים עולים. ברוב מרפאות השיניים תוכלו לראות היום שטיפולים הכוללים שימוש בכתרי מתכת יעלו הרבה פחות לעומת כתרים שאין בהם מתכות.

עם זאת, בהחלט כדאי לזכור שמדובר לא רק על בריאות הפה שלכם אלא גם על היופי ועל השיניים שילוו אתכם אחר כך לכל החיים. לכן שווה להשקיע, לבחור את האופציה הכי טובה, חזקה ואסתטית שקיימת, כי למה לא בעצם?

רפואת השיניים מאפשרת לנו ליהנות היום מפתרונות יעילים וטובים ואתם מוזמנים לפנות אל רופא השיניים המוביל בתחום להתקנת כתר ללא מתכת.