כשאנחנו או אחד מילדנו מתחילים לחוש אי נוחות באזור הלסתות והשיניים עולה מיד המחשבה –

האם לבחור לקבל את שירותה של המרפאה הציבורית בקופת החולים או ללכת דווקא על המרפאה הפרטית?

ישנם שיקולים נרחבים של בעד ונגד לשתי האופציות, אבל מה שבאמת צריך להעסיק אותנו כלקוחות זאת הבחינה האובייקטיבית של המצב. אז כיצד מחליטים במה לבחור? פשוט בודקים את כל הפרמטרים ומגיעים להחלטה הכי מתאימה.

הכסף מסובב את העולם

בדרך כלל מה שישפיע על אנשים לרכוש דברים או ליהנות מטיפולים כאלה ואחרים הוא המחיר. ואין ספק שזהו נושא מאוד חשוב שאפשר לראות את ההשפעה שלו גם בתחום רפואת השיניים, אולם חשוב לדעת שאחת הבעיות במרפאות השיניים של קופות החולים היא הזמינות – זמינות התורים נמוכה יותר מאשר במרפאות שיניים פרטיות. מעבר לזה חשוב שנשים דגש גם על הסטנדרטים הגבוהים שמציבות מרפאות השיניים הפרטיות, ועל הרצון שלהן להקפיד על חדשנות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

מרפאת שיניים בהרצליה – כי לוקיישן זה הכל בחיים

מעבר לזמינות והאיכות הטיפול כשבוחרים מרפאת שיניים פרטית, בוחרים בעצם ברופא קבוע.

ולכן אם לצורך העניין מישהו גר בהרצליה והוא מחפש מרפאת שיניים שקרובה אליו, הוא בעצם נשאר עם אותו הרופא לאורך זמן. אין סיכוי שהרופא פתאום יחליט לעבוד עם קופת חולים אחרת ויעזוב את מרפאת השיניים באמצע תהליך טיפולי כשבמקומו יגיע מישהו אחר שהוא לא מכיר.

כשמישהו רוצה להיות מטופל במרפאת שיניים בהרצליה זה בדיוק מה שהוא מקבל. הרופא במרפאת השיניים הפרטית מכיר את ההיסטוריה הרפואית של המטופל, ומעניק אחריות אישית למצב הדנטלי שהמטופל נמצא בו. במרפאת שיניים פרטית המטופל לא נשאר בגדר מטופל – הוא גם לקוח.

וכמו בכל עסק הלקוח תמיד צריך לצאת מרוצה ולכן במרפאת השיניים הפרטית יעשו הכל בשביל להעניק את הטיפול הכי טוב ומעבר לזה את השירות הכי טוב כדי שכולם יצליחו לצאת מחייכים מהמרפאה. במרפאות שיניים של קופת חולים לא פעם אנחנו נתקלים בתופעות בהם המטופלים זוכים ליחס לא נעים, חוסר זמינות מהרופאים ומחסור בכוח אדם שגורם לכל התהליך במרפאות הציבוריות להיות מסורבל ואיטי בצורה משמעותית מול מרפאות שיניים פרטיות.

מטפלים בכל הצרכים של משפחתכם

מרפאות השיניים הציבוריות הבינו שעליהם להתאים את הטיפול לכלל בני המשפחה החל מילדים ומתבגרים ועד לבני הגיל השלישי אולם הם עדיין מתקשים מאוד ליישם את התובנות ולהוציא אותם מהכוח אל הפועל. במרפאות השניים הפרטיות הבינו שצריך להשקיע יותר ולהערך במיוחד עבור ילדים ולכן דואגים לעזור להם לנטרל את הפחד מפני טיפול השניים ודואגים שלא ישהו יותר מידי בחדר ההמתנה וזאת בשביל לפוגג מתחים ופחדים ולגרום להם להרגיש בנוח כמה שרק אפשר.

היתרון היחידי של מרפאות קופות החולים מול מרפאות השיניים הפרטיות הוא המחיר, אבל האם זה באמת משתלם לכם לשלם פחות ולקבל הרבה פחות?